2010. december 20. 17:25 - Flora Keresztély

Je me suviens tous les noels

Je me suviens les jours anciens... - Mais je ne pleure pas!

Je me suviens tous les noels...

Felhő vagy te, olyan felhőbb, mint a felhő
Gyerek vagy te, olyan, aki mikor felnő
Tudja, kire hasonlít, azért is tagadja
Minden mérge elszállt, maradt a haragja
 

Akik tudják, hogy miből idéztem, azok igazán, de igazán műveltek! Kljucs: 1. vers, 2. film, 3. dalszöveg.

Tudom, tudom, nagyon, nagyon régen nem írtam, ezért vigyázat, HOSSZÚ lesz!

Az egészet azzal kezdeném, hogy Flora Keresztely híres fotós és életművész az interneten hozta nyilvánosságra a New York vol. 2. képsorozatát, amik között szerepel a sokat emlegetett "Gergő a konyhában" és a " Kigyulladt a szomszéd ház, hívjam-e a 911-et, Nem." című portré és csendélet. A legnevesebb lapok kapkodtak a képekért, több millió dollárt ajánlva a művésznőnek, de ő kegyesen ingyen osztja meg a néppel munkáit.

http://picasaweb.google.com/loramagic/20101220NewYork2?authkey=Gv1sRgCNWahLeZr97amQE#

Első héten újra meg kellett szoknom, hogy ez nem az AKG, itt tanulni kell, mert egyrészt bármelyik nap irathatnak pop-quizt(röpi) másrészt hasznom válik belőle. Épp ezért határoztam úgy, hogy nem a szobámban, hanem abban a teremben fogok tanulni, ahova a büntetésben lévőket küldik. Mert: a.) itt figyelnek, és nem fogom a hátsómat vakarni a tylenol hatásai helyett, b.) csend van, c.) nem fogok felmenni a féjszbúkra.

Hétvégén kidíszítettük az egész iskolát karácsonyra... Senkit nem zavart - rajtam kívül -, hogy december 3-a van. Egész nap fenyőket, szánt, Santa-t és csillagokat festettem, ragaszottam, vágtam, gyurmáztam, akasztottam, csillámporral beszórtam, összehajtottam, összecelluxoztam, damilt köttöttem rájuk, kivilágitottam, megszárítottam és a végére úgy nézett ki a menza - ez volt a mi reszortunk - mint egy kis elvarázsolt karácsonybarlang. Csicsás és gusztustalan. Amerikai? Aznap este nagy cookie-sütés volt, és két barátnőmmel, meg a biosztanár 5 éves lányával kb három tonna bolti sütitésztából készítettünk mindenfélét a többieknek. Az nem volt para senkinek se, hogy a cookie-k kb 3 cm átmérőjűek, és amikorra kisülnek, addigra rx2=8... Én inkább nem ettem belőle... Ki tudja, milyen sötét varázslatok növelték meg. A hetem amúgy elég jól telt, olyan harmóniában voltam önmagammal, mint még soha. Lehet, hogy ez annak köszönhető, hogy Gossip Girlt- néztem? Korea adta karácsonyra az első három évadot. Ja, igen, és leesett az első hó. Hirtelen plusz 25-ről minusz 14-re hűlt a levegő. Nepál először látott havat. Kiröhögtem :D Tetszett neki...

Értesültem arról, hogy otthon lassan úgy kell majd átslisszolni a határon mint a WWII után... Az a baj, hogy amióta Amerikában élek, sokkal nacionálisabb lettem. A Hortobágyot, amire eddig azt mondtam, hogy Piha, másoknak Mont Blanc-juk és Iguazú vízesésük van, most megbecsülöm. Ez nem azt jelenti, hogy holnap beállok a neonácik mellé, hanem azt, hogy értékelni tudom azt, ami ugyan nem olyan sok, de jelent valamit számomra. Teljesen kiakadtam, hogy mi történik az én szegény kis országommal, és a politikusok még azt a maroknyi értelmes magyart is elűzik külföldre, aki 56 után ott maradt. Mindenki tudja, hogy Bartók, Teller, Márai, Vasarely, Vajna és Csupó nem otthon keresték a kenyerüket... És kik a leghíresebbek? Hát biztos, hogy a nemzetközi könyvtárakban nem a Toldi, hanem a Gyertyák Csonkig Égnek van meg... Van véleményem a dolgokról, amik történnek, de nem fogok politizálni, az a liberális elit dolga. Ehelyett fogtam magam, és elbattyogtam a Rise of Fascizm, német tanárbácsi házához. Bekopogtam, beengedett, és elmeséltem neki, hogy mi zajlik lassan 6? éve kis kárpátokközti hazámban. Mert végülis ő pont erről tart órát (hogy hogyan alakult át a német császárság egy kaotikus hangyabollyá a stressz és a szegénység hatására.) tehát ért hozzá. Megpróbált megnyugtatni, hogy ez normális folyamat (a törinek van pszichológiai része), rá fognak eszmélni az emberek, hogy hülyeséget csinálnak, de akkor mondtam neki, hogy a sajtószabadságnak lőttek, és szerintem mire hazaérek Magyarok Népi Diktatórikus Uradalma lesz a neve Hungary-nak. Utána beszélgettünk mindenről, teljesen tisztában volt vele, hogy ki az a Horthy, Imrédy, Gömbös... leesett az állam. Beszéltem neki arról, hogy mekkora szégyen, hogy a csehek és a szlovákok lassan kimásznak a szarból, mi meg még méllyebbre süllyedünk, holott én úgy hittem, már nem nagyon lehet. És aztán mondtam, hogy szerintem Kossuth baromi nagy forma volt a dunai konföderációjával. Én imádnám, ha diákig. nélkül ruccanhatnék ki Klimához, vagy Erdélybe. Ő azt hitte, hogy a Széchenyi ötlete volt, de sebaj, mert felvilágosítottam, és hosszú csevelyt folytattunk a politikáról, történelemről és az én jövőmről. Ő volt az első, aki mondta, hogy ha ennyi ötletem, szeretetem van az emberek iránt, akkor nem kéne veszni hagyni. Magyarul: legyek politikus. A legparább az volt, hogy teljesen beleélte magát a német pasi, és már ott kezdte, hogy publikáljak Anti-neonáci magyar lapot a Us-ben, és küldjem haza, ha nincs sajtószab. meg használjam ki Klimát, és Csehországból bomlasszak. Nagyon rákapott, és kb kismillió ötletet mondott, hogyan döntsem meg a párt birodalmát külföldről :D. Imádom! És a legvégén arra jutott, hogy van valami Kossuth Ház WDC-ben, és elvisz egyik hétvégén, megnézzük, hogy mi lesz. Aztán a felesége beszólt, hogy lekéstem a study hall-t, és para lesz belőle, úgyhogy írnak igazolást.

Elkezdtem úszni! és imádom. Rájöttem, hogy Magyarországon az a baj a sportokkal, hogy ha nem vagy belőle jó, akkor kitagadnak, és nem is űzheted, csak egymagadban, hobbi szinten. Otthon sosem bátorítanak, hanem azt várják el, hogy tökéletes legyél, ha már sportolsz, és versenyeket nyerjél, mert különben nincs értelme az egésznek. Hát, ez nem igaz... Tuti, hogy otthon bármelyik versenysportoló lefutna, leúszna, de itt nem, mert itt lehet úgy sportolni, hogy nincs rajtad stressz, mert tudod, hogy a többiek sem Hajós Alfrédok meg Prefontaine-k. Viszont a versenyen siralmasak voltunk... Én 200 gyorsot, 100 pillangót, 50 mellet és gyorsat váltóban

Na, kiderült, hogy a Host Sisterem felvette a kedvemért a Gossip Girlt, úgyhogy megyek, megnézem! :) kooocka

 

Puszilok mindenkit Új Mexikóból!!! az indiánok földjééről!

Flora - indián nevén Vastag Comb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr292528316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása