2013. február 07. 15:09 - Flora Keresztély

iszonyatosan, borzasztóan és már-már nyomasztóan rég volt, hogy utoljára hallottátok hangomat. :) 

Délután negyed öt, rövid színes összefoglalónk következik:

1.) oroszország, vigyázzá' ! - igen, Oroszország - Eurázsiát választottam. Meg vagyok elégedve. Mindenki nagyon lelkes (főleg a tanárok), a nyelv az megy, nyilván, mert Eszter és Iván, és Laura. Ja, és az meg főleg tetszik mindenkinek, hogy magyar vagyok :) 

2.) Ik ben heel veel verliefd op mijn vriendje! Németesek, hajrá, gyakoroljátok a német egyik dialektusát, amit a köznép hollandnak ismer. A lényeg az, hogy nagyon jól érzem magam a barátommal, mert ő egy erős és délceg dalia, aki megküzd azokkal az akadályaimmal, amivel igazából nekem kéne, de félelmemben általában a sarokba kucorodom, karamellát eszem, és sírok. Háh... lesz ez még így se, nem igaz? De lesz még jobb is! (de-vel nem kezdünk mondatot!) Tényleg nagyon jót tesz, hogy mellettem van. Sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok. (JAA, és a legfontosabb: szőke! :D  hahahahahaha )

3.) Megyek síelni! A barátomékkal (szülők !!! ) Saalbach-Hinterglemm-be. Heel vet lesz!

4.) Ik mis mijn oma. (hiányzik a nagyi.) Annyira jó volt, hogy sütött, főzött, nézte velem a tv-paprikát, beszélgettünk, mesélt, meghalgatott. Ó, Nagyika!!! :( 

5.) Ik heb gratis nederlands taal classjes en ik leren nederlands heel snel! ( Ingyen holland nyelv tanf.-ra járok, és gyorsan tanulok!) Nem tudom, hogy helyes-e, de mindenki imádja, hogy egyáltalán próbálkozom ( mert senki! Ismétlem, senki nem jár hollandtanfolyamra rajtam és a németeken kívül). Az akcentusom cuki, B barátai mindig mondják: Hogy mondtad? Mondd mégegyszer! stb :D 

6.) Ik heb geen probleem. HAHAHA hazudtam. Igenis vannak problémák, de most jó a hangulatom. 

7.) Még mindig sportolok, mindenféle feka alakkal járok táncolni meg zumbázni.  Vicces látni a csadoros nőket, ahogy a popsijukat riszálják!

8.) Sütök -főzök!!! Mindenki imádja a magyar kosztot, a süteményeimet, és már híre ment az egyetemen... :O In fact, ma jön át a mentor vacsorázni... (a barátnőknek üzenem, hogy kapcsolatban vagyok, nem vak!)

9.) Hiányoznak a hegyek, megőrjít a szél és az eső. 

10.) Be leszek mutatva az egész családnak. Ez azért necces, mert nem mindenki beszél angolul... Hm. ejha. Nem baj. B már most azon röhög, hogy a nagymami hogy fog gesztikulálni és üvölteni felém hollandul, mert ugye ha hangosan és lassan mondja, akkor biztos megértem!. :D hahaha. 

majd írok még!

csókszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr315065994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása