2011. január 15. 17:40 - Flora Keresztély

Afgánok, Fiúk, ne aggódj, Mami, nincs egy arab pasim! :)

 

Okéoké, visszajöttem a suliba, kínzókamra, börtön, ördög és pokol, stb. Az első: elegem van a biosztanárból... biokémiát tanult az egyetemen és lövése sincs arról, hogy mi az a hidrogénperoxid. H2O2... Amerika, a képedbe. L
Na, a következő bekezdés nagyon heves, nagyon véleménymegosztó, és nem kell elolvasni, mert lehet, hogy kicsit (nagyon)sok. A héten egy olyan nő járt nálunk, aki Afganisztánban nevelkedett, de elszökött az Egyesült Államokba, hogy tanulhasson, és ne egy szobában ülve kelljen töltenie a napjait. Elmesélte, hogy mennyire rémes a tálib rezsim - volt - (nőket vertek az utcán, néha meg is ölték őket, nem vehettél fel csak fekete ruhát, nem járhattál suliba, és ha elmentél vásárolni, halál fia voltál. )
Azt én se gondolom teljesen igazszágosnak, hogy nyolc másik nővel osztozol a férjeden, az meg azt csinál veled, amit akar, valamint sose mutathatod meg, hogy milyen szép/csúnya vagy, mert kívülről csak egy hatalmas csador látszik, de ez a vallásuk, ezt szokták meg, és bár Türkmenisztánnak az anyja viseli a „nadrágot” :D otthon, és tanították, visszafelesel az apjának, mondta, hogy a többi törzsben ez egyáltalán nem megszokott, és ők furcsán is néztek a szüleire, amikor engedték, hogy azzal járjon, akivel akarjon. Szóval valamennyire normálisnak tekintik az elnyomást.
Dont wanna be an american idiot!!!!! - a green day -nek mennyire igaza van! Képzeljétek, a US olyan sok pénzzel tartozik országoknak, hogy valószínűleg sosem tudja majd kifizetni. A legtöbbet persze Kínának. Még a második világháborúból is van tartozásuk... Jéjzus!!!! Azt még a németek is kiköhögték, kéremszépen... Ez teljesen gáz. A legkeményebb viiszont, hogy szarrárombolják a közelkeletet - Irak, Afganisztán, stb - és aztán persze, hogy nekik kell majd fizetni a károkat. Mi lenne, ha nem költenének annyit teljesen feleslegesen katonákra, fegyverkezésre és gyártásra, hadigépekre, repülőkre, stb???? A világ békés lenne, az lenne, minden szép lenne, minden jó lenne. Olyan elegem van ennek az országnak a hülyeségeiből... Mennyire eszes dolog lebombázni a szerencsétlen japánokat, aztán fizetni Nagasaki újraépítését??? Annyira ki vagyok ezen akadva.
 A katonák feleslegesek és gonoszak. Az nem bátorság, hogy elmész egy vadidegen országba leölni az embereket a pénzért. Az hülyeség. Én voltam az egyetlen a suliban, aki amikor jelentkezőként megkérték, hangosan kijelentette, hogy nem fog veteránoknak karácsonyi üdvözlőlapot küldeni, mert NEM ÉRTEK EGYET A MÁNIÁKUS ÖLDÖKLÉSSEL. A muszlimok normálisak. Már amennyire egy emberre lehet azt mondani, hogy normális. A türkmen csaj forma. Semmi baja nincs. Az arabok ebbe születtek bele. Nyilván, ha egy amerikait megkérnének, hogy napi 5szor mosdjon, imádkozzon, neki se lenne kedve. Persze az is igaz, hogy olyan törvények vannak, hogy a feleséget kétnaponta lehet kötelezni a szexre - valami ilyesmi törvény van, nem tudom, hogy a feleséget védi-e vagy éppen kihasználja. Tehát a női jogok teljes eltiprása miatt én is haragos vagyok, de a megoldás akkor sem ez. A US-His. Tanárom 7 évig élt afganisztánban, és körbeutazta a közelkeletet. Ázsiai történelem volt a fő szakja egyetemen. Vele beszélgettem, és ő is teljesen ki van akadva, annak ellenére, hogy a fia helikopteres katona a másik pedig tengerészgyalogos.
 A vietnámiakat is tönkretették. A komcsikkal felosztották koreát. Én a koreaiak helyében úgy bomlasztanék, hogy ihaj-csuhaj... És a sok birka benyeli a dumát, hogy God Bless America... Amerika = kontinens, nem ORSZÁG, EZ AZ EGYESÜLT ÁLLAMOK, SENKI NE MONDJA, HOGY AZ AMCSIK HÜLYÉK, MERT A kanadaiak is amcsik. És remélem, hogy ők nem ilyenek. Lehet, hogy elkapott a hév? Háhá a hév budapesten jár, nem kaphat el itt amerikában háhá...
Deee más híreim is vannak. Hét elején még majd meghaltam szégyenemben, hogy én leszek az egyetlen, aki jelentkezett a bálra, és nincs partnere, ugyanis összevesztem Klimával. Nem is tudom, hogy miért, de nem beszéltünk, és aztán rámírt, és piszkálódott, én meg besértődtem, mert egy másik csajt hívott bálozni. Hát, rohadjon is meg... az Európai Únió az semmi neki???? Össze kéne tartanunk. :D Na, mindegy, tehát akcióba lendültem. Német srác, Magyar srác... A német visszaírt, hogy imád, de hazament, mert elege volt Amerikából. A magyarnak meccse lesz aznap. Magamban azt gondoltam: SHIT
Aztááán... hétvégén elhívott az egyik barátnőm, hogy menjünk el kajálni a mexicóiba - el cazador/a vadász- és szedjünk fel szexi katonákat - a katonai egyetemről mellettünk. Nem kellett kétszer kérni, sminkeltünk, öltöztünk, és benn is voltunk a közepében. Szegény katonák!!! Csak egyenruhát viselhetnek civilben. L ó balsors. A baj csak az volt, hogy nem tetszettek. Nem voltak helyesek. És a humor egy bálon elég keveset számít. Vagy az, hogy mennyire vágják a NATO történetét. Úgyhogy szerencsétlenül kullogtam haza, egy rakás skype címmel, mert úgy látszik, nem érezték rajtam, hogy nem akarok velük táncolni. Ámbár! Este! A barátnőm beajánlott a bátyjának és a szobatársának - fiúiskola aussi/también. A bátyj kellett egy másik csajnak, úgyhogy megmondtam neki, hogy esélytelen, de keresse Lizát. A szobatárs rögtön ráugrott a cute accent-emre, és arra a tényre, hogy nem vagyok estadounidense. Úgyhogy felhívott telefonon :O - majdnem meghaltam szégyenemben. Mi a jóistent beszéljek egy vadidegen sráccal, aki a féjszbúkképem alapján azonosít, és ö... igen, SOSE LÁTTAM!!!!! Aztán megjött a kedvem, amikor kiderült, hogy focista, szőkekékszemű, gazdag, és Kaliforniában lakik - Ne aggódjatok, sose leszek ennyire olcsó. Tehát beszélgettem vele, hiszen 5 hónapja alig jutottam fiúhoz, nem volt annyira durva. És senki nem nézett hülyének, mert mint kiderült, mindenki így ismerkedik. Bátyj a fiúsuliban, beajánl a haveroknak, húg a lánysuliban, beajánl a haverináknak.
Tehát, az iskola fülébe jutott, hogy Dylan-nel megyek a bálba. KB minden harmadik csaj visongva borult a nyakamba, hogy milyen szerencsés vagyok, mert ő a legszexibb srác az egész SSBACT- egyesül lány és fiúiskolák szövetsége - ben. Aztán mondták, hogy vigyázzak vele, mert ... Engem annyira érdekelt a dolog, mint az, hogy Kovács Béla origamizott-e életében. Elhívott egy date-re. Gondoltam, hogy ha elég művelt, humoros és kedves, akkor megadok neki egy lehetőséget. Ha nem, akkor mehet vissza Swarzeneggerhez.
Végül este csekkoltam a féjszbúkomat, és kiderült, hogy: egyeseknek nem lesz meccse, 1 katona írt, hogy mikor lesz az egész banzáj, Dylan kérdezősködik, és én egyikkel sem akarok igazán menni...
Az igaz szerelmeddel kell táncolni! Azzal az emberrel, akibe szerelmes vagy! Úgy, hogy kis fehér galambocskák és kupidók röpködnek körülöttetek! Rózsaszirom hullik az égből, és igazából nincs is gravitáció! Csak ketten vagytok, keringő, és megkéri a kezedet és elmotoroztok a naplementébe... :D haha... VICCELTEM. De még is... L persze, hogy a tiltott gyümölcs, az a hülye szláv a legjobb... aki ignore és reject me.
Próba szerencse. Írtam neki, hogy megbántott, meg piszkál, és, hogy mi a macskabajsza van vele. Legonoszoztam, és olyanokat vágtam a fejéhez, hogy azt se tudja, ki az a Kafka... J mennyire jó a humorom?? :D Na, tehát, ő azzal védekezett, hogy totál homesick, és majd meghal. Én mondtam neki, hogy nem érdekel, hiszen egyesek legalább otthon voltak karácsonykor, én nem. Aztán leüvöltött, hogy hagyjam már békén, és különben is én kavarok a némettel meg én nem beszéltem vele egy hónapig... De nem vágta a fejemhez, hogy azt se tudom, ki az a Márai... Végül felhívott skype-on, és kb 3 órán keresztül ápolta a lelkemet. Ja, meg behívott vagy kétszáz fiút, hogy irígykedjenek, és menőzhessen... :D A roomie-met halálra idegesítettük, mert Európában szokás káromkodni. Aztán megkérdeztem tőle, hogy kidobhatom-e Dylant... ő meg fel volt háborodva, hogy backup plan-em van... Hát, bocs, én nem hívok el másokat bálozni... nőfaló. Pfuj. És aztán mondtam neki, hogy mondja meg kerek-perec; akar-e velem jönni, vagy nem, és hagyja abba a kavarást.
Happy end a vége. Mint mindig, itt Amerikában. J
Ja, azaz, hogy mégsem. Mert le kell koptatnom másik három srácot.
 
Florencita Del Espejo Milagro! Y su esposo, Esteban de Caliente---- ne húzzátok meg a ravaszt, ez csak vicc!!!!!!!!

 

ps: két új legjobb barátnőm van. Az egyik meghívott a jachtjára tavaszolni... 5 házuk van, és két jachtjuk, amin az anyja partikat szokott rendezni. ÖÖöööö ? :D yooooo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr122586094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása