2013. március 04. 11:33 - Flora Keresztély

megint ideje írni!

munka, holland, síelés, remélem, hogy jön a tavasz!

Halihó!!!!

Kezdem a síeléssel, mert két héttel "hazajöttöm" után tulajdonképpen húztam is vissza Közép-Európába. ( Földrajzi nevek helyesírása!) Kicsit féltem, mert B családjával mentem, és ugyebár ők hollandok!!! :D Persze előtte még a nagyival is össze kellett haverkodnom, aki nem beszél semmilyen nyelvet. 

Tehát csütörtökön, Valentin napon a volt szobatársammal, Hannával skypoltam, és gyönyörűséges muffinokat csináltam az én szívem szép szőke szerelmének, amikor ki lett jelentve, hogy pakoljak ám, mert apuka nem örül a késésnek. Pénteken hatkor pontban értünk jön, és én álljak glédában az utcán kb ötnegyvenötkor. Délután négyre átmentem Bhez, hogy ne legyen gáz... ő akkor még ruhát mosott, pakolt, rendezkedett, persze, hogy késtünk, és természetesen nem miattam... otthon hagyta a muffinjaimat :( de a szobatársa érezte a szeretetem!!! :D

A szülőkkel eddig egyszer találkoztam amikor "véletlenül" Hágában jártak, és meghívtak vacsorázni. Most egy hétig össze voltunk zárva. :) Hmmm, kis lépésekben haladunk. A nagymami nagyon cuki volt, beléptem a lakásába, a gurulós járókeretével odasuhant hozzám, és megrázott... mindeközben hollandul magyarázott nagy, vidám arckifejezéssel, én meg bólogattam, mosolyogtam, kihúztam magam, és néha sandán a barátomra lestem, hátha a segítségemre siet. Hollandul kellett beszélnem. Nem volt gond. Bár elég fura, hogy ugye eddig csak olyan emberek előtt kellett próbára tennem magam akik vagy hasonló lúzerek vagy tanárok, tehát nó pressör!!! Viszont jól ment!!! A nagyinak leesett az álla, hogy mekkora király vagyok, B eddig is tudta, mert szoktam vele beszélni, meg segít mindig, aztán amikor megjöttek a szülők, akkor ők is teljesen meglepődtek, és természetesen attól fogva forszírozták, hogy még-még-még. Kicsit voltam csak vásári majomként körbemutatva. A legviccesebb az volt, hogy egyrészt büszke voltam rá, hogy én vagyok a második lány akit életében bemutatott a szüleinek (az első még 13 évesen volt - háháháhá-) a nagyi meg még rajtam kívül senkit nem látott, másrészt viszont mindenki kíváncsi volt, és egy picivel később betoppant az unokatesó, a nagynéni és a nagybácsi, aki már mind sokat hallott rólam, és jöttek MEGNÉZNI. :D Háh... Láttatok már magyar embert? Holnap a nagymamánál megnézhető!!!!

A síelés nagyon jó volt! Nem csak, hogy jól ment maga a sport, nekem is, B-nek is ( ő snowboardozik). Hanem jókat ittunk, táncoltunk és énekeltünk minden este az Aprés Ski-alatt (tiroli jozef és jozef és jozef (dobos, gitáros és énekes pasik) húzták a rot sind die rozen meg mittomén milyen hasonló osztrák hüttezenét valamint a gangnam style-t... ) hangulatos! :D Az apuka külön örült, hogy milyen party arc vagyok, mert a bátty csaja unalmas, és otthon ülős típus, ellenben a közel hatvan éves apa hangosabb és élénkebb, mint a 16 éves osztrák hans aki suli után felpattan a snowboardjára. 

Érdekes történetek:

Egyszer estem, amikor kiszáltam a kabinos felvonóból. Azon a gumiszőnyegen csúsztam el, amit azért tesznek a földre, hogy ne csússzunk el rajta... :D

Norvég srácok túl friendly-k voltak a hüttében este (party), vidáman beszélgetek velük, de egyszer csak azt veszem észre, hogy B egész családja áll mögöttem (apa, bátyj, b) és szúrós szemekkel néznek a norvég fiúkákra, hátha verekedni kell... Aztán persze B ott sündörgött körülöttem az est hátralevő részében, a fiúkák meg csak annyit szóltak: Jaaa, hogy ő a pasid.... okééééé... :D háhá!

Hazafele beugrottunk a bátyj csajának anyjához (a nővérének a bátyjának a nagyanyjának a fiának az ipa és a napa) aki olyan gulyáslevest főzött, hogy IHAJ CSUHAJ!!!! Nem is értettem, hogy gulyáskrém nélkül ez hogy lehetséges. Bár B szerintem bókolni akart, és azt mondta, hogy az enyém jobb, de szerintem fenomenális volt. :) Jól esett, mert nagyon hiányzik a család meg a barátok, meg egy csomó minden.

Nem tudom, hogy mit írjak még, nincs sok időm, minden nap elfoglalt vagyok mindenfélével, tanulás, holland tanfolyam, járok sportolni meg táncolni, és kaptam most már munkát is! Takarítani fogok idősek otthonában, főzni, beszélgetni velük, kutyátsétáltatni, meg amire megkérnek, valamint mosogatni a strandon egy dizsiben :) Királyság! 

Nagyon boldog vagyok, mert jól megy a sorom. Remélem, hogy jön a tavasz, mert azért nem csak a seggem fagy rá a biciklire, hanem az ujjaim is fáznak, meg a fejem, meg folyton náthás vagyok, akárhogy felöltözöm. A rokonoknak meg üzletfeleknek mondanám, hogy rétegesen, és úgy öltözködöm, mint ha egy alaszkai aranyásó lennék. Jöjjön a tavasz! Legyen szép az idő! Látogassatok meg, leviszek bárkit szívesen a tengerpartra!

Mindenkit puszilok, Flóra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr835115860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása