2011. január 25. 01:20 - Flora Keresztély

Szexualitás a lányiskolában. Nemtizennyolcplusz, elolvashatod!

Hm... :) Biztos felmerül bennetek, hogyan tapasztaltam ezt meg. Neeem, nem olyan szexualitásról van szó. Hanem annak az elfolytásáról! Egészséges-e ez? NEM. Nem hiszem, hogy 17 éves embereknek jót tesz. De mindegy, én nem vagyok pszichológus, úgyhogy nincs jogom beleszólni.

1.) Purity Ring - Tisztaság Gyűrű.

Ez arról szól, hogy egy gyűrűt hordasz a jobb kezed gyűrűsujján, és mindenkinek hangoztatod, hogy ez a te saját purity ringed. Általában a szüleidtől kapot kb 11 éves korodban és addig köteles vagy hordani, amíg el nem veszíted a szüzességed. Kicsit sem megalázó, mert ha leveszed, mindenki, főképp a szüleid tudni fogják. Ha meg nem veszed le, Isten figyel, és megbüntet... A középkorban élünk? Ja, nem várjatok, azt Amerikában nem tanítják!!!!!

 

2.) Sex.Ed. - Felvilágosító óra.

Be kellett ülnöm. 18 éves fejjel, 4 ex-szel. Sebaj. Túléltem. De majdnem felrobbantam, amikor arról szó nem volt, hogy talán védekezni kéne, mert a gyereket bizony NEM a gólya hozza... Arról meg végképp nem volt, hogy megfertőződhetsz, meghalhatsz, rákos lehetsz, stb. Úgyhogy amikor a végén megkérdezték, hogy szeretne-e valaki valamit hozzáadni, feláltam, és elmondtam a lányoknak - rajtam kívül csak 14 évesek voltak ott - hogy azon felül, hogy jól érzik magukat, gondoljanak a következményekre, és a higiéniára. Utánam egy másik csajszi is beszélt, ő még pedig azt az okosságot mondta, hogy addig le ne feküdj egy fiúval, amíg nem vett el feleségül, mert ha nem kéri meg a kezed, akkor tuti, hogy nem szerelmes beléd. Teljesen igaza van, nem???? :D majdnem leütöttem, és felkurjantottam, hogy és ha lány? :D De nem, önuralom emberek, önuralom. Fegyelem, rend és csend...

 

3.) Homosexuality - nem hiszem, hogy le kell fordítanom :)

Az, hogy elfogadják, blama. Üres szavak, liberális gondolatokkal az előtérben, gonosz meglapuló álnoksággal a háttérben. Ma megkérdeztek ebédnél, hogy mit csinálnék ha a fiam barbizna, és fodrászkodna az oviban a lányokkal. Én meg mondtam, hogy A) ez nem a jele a homoszexualitásnak, B) hagynám, hogy azt csinálja, amit szeret, mert az én fiam, és MAGASRÓL TESZEK RÁ, ha más, mint a többiek. Persze, tudom, hogy az élete nehezebb mint a hetero-knak, de az nem jelenti azt, hogy nem fogom elfogadni, és segíteni neki ott ahol tudok. Erre körbenéztek a csajok, és mindegyik arcán ott ült az: Ez hülye segg - kifejezés. 

A másik, meg, hogy van egy pár lány, aki kétlem, hogy a fiúkat szereti... néha este nem merek elaludni. - Najó, ez csak egy goni vicc volt! :D De tényleg vannak... o.O...

 

Fleur de Belle Fleur de Magnifique, Fleur de la vie

 

P.s.: Ma megnyertem életem első úszóversenyét... o.O !!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr42611423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása