2012. augusztus 19. 00:46 - Flora Keresztély

kezdooodik kezdoodik kezdodIK IK IK IK

Ik jelentené ÉN hollandul. KezdődIK.    

Szóval először nekiindultam a nagyvilágnak úgy, hogy nem volt szállásom három napra, nem ismertem az egész országban senkit, csak egy futó nyári kaland során összeszedett srácot, meg egy miskolci csajszit, de egyikkel sem voltam annyira jóban, hogy bekunyoroghattam volna magam a hajlékába. (1.) Figyi, bocs, négy éve nem láttalak, te se engem, igaz, facebook-on meg skypon beszéltünk. Nem aludhatnék nálad három napig anélkül, hogy ...  2.) Figyi, sosem láttalak még, igaz, fb-n beszéltünk, és nekem is a fél családom miskolci, nem aludhatnék nálad három napig) Neem, szó se lehet róla. Épp ezért couchsurfing.com - on sürgősen elkezdtem barátokat szerezni, és írtam vagy négy hágainak és három leideninek, hogy légyszi, ha már ilyen kalandos vagy, hogy couchsurf-ölsz, nem fogadnál-e be. Nem jött válasz szombat reggelig, tehát kiírtam egy keresztény hajléktalan-vándor szálló címét Amszterdamban, és ha minden kötél szakad, ott húztam volna meg magam az első este. A második kettő még mindig képlékeny volt. Bepakoltam, gyomorgörccsel és a világ minden idegességével a mellkasomban (hogyan fogok én házat keresni? kik azok a hollandok? mi van ha az első nap letartóztatnak? fizetni kell majd a lakbért, tanulni kell már megint. JÉJZUSOM.) Ja, és persze ugyanemiatt nem aludtam semmit előző este. Hullafáradtan ültem a héven, és kaptam egy esemest Désirée-től, hogy Heló Florci, aludhatsz nálunk, minden király lesz, el van rendezve, délután kocsival felszedünk itt és ott Hágában. Itt a címünk, ha később jönnél, van lakáskulcs a második virágcserép alatt jobbra. Ezaaaaz, már csak este kell legközelebb aggódnom, hogy vajon elvágják-e a torkomat, ellopják-e az útlevelemet és eladnak-e prostituáltnak a vöröslámpás negyedbe. 

Nem tették. Kiderült, hogy Dési osztrák, és nagyon barátságos, okos, a Nemzetközi Bíróságnál dolgozik, de utálja a bürokráciát, fel akar mondani, és Kaliforniába költözni, mert amerikában nőtt fel. A barátja szörfös, bejárta a világot, jóképű, kedves és segítőkész. Borozgattunk a teraszukon, megismerkedtünk, majd lementünk SCHEVENINGENBE!!!!! Az új kedvenc helyem a világon. Hágával összenőtt halászfalu volt régen, most a vízi sportokat kedvelők és a holland nyaralók paradicsoma aranyszínű homokkal, kagylókkal, fagylaltos és halasbódékkal, gyönyörű vitorlásokkal. Mi a helyi szörfös fesztiválra mentünk, aminek ez volt az utolsó napja. Életem egyik legjobb partija . Mindenki hippi, bő homok és khakiszínű ruhákban, vagy épp az ellentétje, volt, aki térképdarabokat viselt pólóként, még a fülén is nyaklánc lógott, és indiántollak voltak a hajában. Az összes ember magas, napbarnított, szőke, kékszemű. Először azt hittem, hogy eljutottam a mennyországba, itt vége, és "életem" hátralevő részét itt töltöm majd, később rájöttem, hogy még a szőke, kékszemű pasikat is meg lehet unni, és közönségessé válik az egész, mert annyi van belőlük mint a nyű! Sört ittunk, hamburgert ettünk, néztük a hullámlovasokat, a parton a kötélen egyensújozókat, a tépőket, a pipázókat, a vidám szaladgálókat, a táncolókat, a kutyát simogatókat, az éneklőket és a zenélőket. Mindenki tök nyugodt volt, kedves, nyitott, vidám és élvezte az életet, ahogy csak lehet. Virág azt mondta, hogy hollandiában az emberek tudják, hogyan kell élni, és ezt szívesen meg is mutatják másoknak. Ez így van. Kész, punktum. Aztán elmentünk a strand másik végébe, és megnéztük a vuurwerk-et. Na, kitaláljátok mi az? TÜZIJÁTÉK. Este akkora ágyban aludtam, amilyet még nem is láttam. Jó volt. 

Amikor először bicikliztem a strandra menet, már akkor rájöttem, hogy ez azért nem a bp-i tekerj mert alter és környezetvédő, meg sportember vagy... Mindenki össze-vissza száguld, oda se figyel, ugorj el, mert elütlek. Elég nehéz és kalandos volt... 

Másnap találkoztam B-vel... nem írok nevet, mert még a belga is a blogomat olvasta. Hogy hogyan bukkant rá, amikor egy évig nem is írtam semmit, nem tudom, de mi az áldás? Szóval igen, találkoztam B-vel, a holland csávóval, akivel egy hónap erejéig jaj de odavoltunk egymásért. A strandon találkoztunk, hiszen szörfözik (menőőőő, ugye? :D) és én meg teljesen meg voltam babonázva még a tegnap este emlékeitől. Gondoltam, hogy tök egyszerű lesz, egy magas szőke srácot kell keresni, valszeg hawaii mintás gatyóban. Ahaaaa... ja, hogy mindegyik úgy néz ki. Scusi... Kb fél órába telt mire megtaláltuk egymást. Ki volt öltözve... ing, parfüm... :D haha... én az egésznapos városnézős farmersortomban meg egy lenge second-hand pólóban. Kiültünk a szörfösklub fapadjaira, sörrel és cigarettával - én nem dohányzom, de ő még mindig. Fel is emlegette, hogy kivertem a kezéből 2008 nyarán mérgemben, hogy "meg fogsz halni, ha sokat bagózol!". Este nyolcig beszélgettünk (tudtátok, hogy Hollandia az elmúlt 10 évben 5ször váltott kormányt? ), iszogattunk, sétáltunk a mólón, majd elkísért a találkozómra a miskolci csajjal. Milyen gentleman. Azóta sms-ekkel bombáz. "hogy vagy? milyen az el cid? segítsek költözni? mikor találkozunk?" Gondoltam, hogy ha majd berendezkedtem, áthívom egy PÖRKÖLTRE mert azt két éve New Yorkban megtanultam főzni :) 

A miskolci csajjal ( leendő osztálytárs ) is jó volt, megbeszéltük, hogy mennyire gáz Magyarország, és Keleteu, és a világ és az univerzum úgy ánblokk :) aztán meg azt, hogy mennyire szép az élet, milyen jó a világ, mennyire különleges magyarnak lenni... áh, nem vagyok fura, kicsit sem. (I am special, very special!)

Hétfőn pedig elkezdődött az EL CID (gólyatábor)!!!!! Aki nem tudna spanyolul, és tudtommal az olvasók közül csak keresztanyám ( ugye itt vagy, olvasod?) tud, annak elmondanám, azt jelenti, erős férfi - az egyik nemzeti hősüket hívják így. Megtaláltam az isteni 177-est (a csipet-csapat), kiderült, hogy egyetlen international vagyok an angol srác és a tajvani csaj mellett. Először meg kellett volna néznünk Leident, de nem tettük... mert a mentoraink úgy gondolták, fontosabb, hogy lássuk a Student Society-ket... HÚÚÚ... 

Student Society, avagy Testvériség

Olyan társaság, aminek célja a szociális élet felpezsdítése, a diákok iskolán kívüli életének bearanyozása, kapcsolati háló kíépítése. Van öt legnagyobb, és kb 30 kicsi. Leiden erről is híres. A nagyobbaknak van saját háza. Egy vidéki általános iskola méretű ódon épületet képzeljetek el a város belsejében, hatalmas faajtóval, vörös szőnyeggel, belül feketére öregedett falépcsőkkel, tágas kastélyszerű termekkel, körfolyosóval, ahova a megsárgult szúette 2-4szász éves zászlóikat és poros címereiket helyezik, vagy a cordial és gazelleschappen (kisebb klubok a testvériségen belül) neveket írják fel. Általában van egy hatalmas nagy közös termük, ahol a partikat tartják, minden pénteken menő dj-ket hívnak (ARMIN VAN BUUREN és most nem viccelek... az egyiknek tagja volt, visszajár előadni. Ironikus, hogy amikor tag volt, nem vették fel a society dj- alklubjába... ). Vannak kisebb termek tanulásra, csendes sörözésre, bőrfotelekkel és kandallóval. Kerthelyiség, tetőterasz, és étterem, ahol minden nap együtt ehetnek a tagok. Csomó hagyományuk is van, közös éneklések, külön történelme mindegyik testvériségnek. Egy gond van csak... a Hazing. Magyarul nincs ilyen szó, ez azt a tevékenységet takarja, amikor egy hétre elutaznak az újdonsült tagok, és a régiek végig kínozzák őket. A szó legtágabb értelmében mindenféle tortúra alá vetik azokat, akik be akarnak lépni. Csak a legerősebb maradhat! Az újoncok tehetetlenek, és ki vannak szolgáltatva az öregebbeknek. ALÁZNAK. Van, ahol egy hét fürdés nélkül, ugyanabban a fehér pólóban és farmer nadrágban, úgy, hogy első nap rodhadt hallal és hússal öntöttek nyakon. Van, ahol ráhánynak az emberre, vagy lepisilik. Van, ahol szexuális eszközökkel piszkálják. Van, ahol festékkel öntenek le. Van, ahol egész nap nem szólalhatsz meg. Van, ahol csicskás leszel. Van, ahol takarítanod kell a többiek után. VOLT ahol addig itattak egy fiút, hogy belehalt. Pár éve. Azóta van egy törvény, hogy mit tehetnek meg, és mit nem a Hazing alatt. Az egész nem csak a táborig tart. A tábor után általában még egy hét, de valahol örökre megmaradnak azok a szokások, hogy aki régebbi tag, az feletted áll. Pl.: nem szólhatsz hozzá, nem mehetsz be néhány terembe, ha nem vagy négy éve tag, nem vehetsz részt ebben-abban. Csak ha meghív egy vén róka. Ja, és a tagdíj 60-200 euro/év. 

A tagok külön házakban laknak a cordial-jukkal és a gazelleschappenjükkel a város minden pontján. Nyáron együtt utazgatnak, mindenféle közös progit szerveznek az év során - papírgyűjtés, környezetbarát szervezet, golfklub, vitorlázás, korongozás, stb. A pozitív oldalak közé sorolnám azt is, hogy bárki, aki valaha tagja volt valamelyiknek, és most menő pozícióban van, az besegíti a többi tagot. Pl a jól menő ügyvéd, aki bojtárt keres, az a régi testvériségét kérdezi meg először, hogy akar-e valaki jelentkezni. 

Minerva (society): a legnagyobb, legszebb, legmenőbb, legdurvábban Hazing-elő. Külön squash pályája, teniszpályája, könyvtára(gyönyörű régi terem!!!)  van, és korrepetáló előadókat fogad a jogot és pszichológiát tanuló diákoknak... Ironikus, hogy kötelező résztvenni a korrepetáláson és közös tanuláson, de ugyanakkor neked kell kifizetni. A testvériség annyira régi, hogy az összes többinek (az egész országban) engedélyt kell kérni tőle, hogy megalakulhasson. Elég para, nem??? a tagok 90%-a elektronikus zene függő, csak 23748923749 billió forintos cuccot hajlandó viselni, és hátrazselézi a haját. Folyamatosan ingben és nyakkendőben mászkál. Gáz. A pénz az nagyon fontos!!! hóhahó!

Annyira jó partikat rendeztek, hogy eljutottam arra a szintre, amikor már nem érdekelt volna, hogy tolószékbe ültetnek, és rohadt hallbéllel tömnek, miközben valaki hátulról ostoroz, mindezt úgy, hogy ÉN fizetek neki érte 200 eurót. De aztán rájöttem, hogy embertelen dolog élvezni azt, ha valakit így megalázol. Amúgy is, hogyan tudnának utána a szemembe nézni a bulikon? Vagy én hogyan tudnám azok társaságát élvezni, akik így viselkedtek velem? Ezt a hollandokból nagyon nem néztem ki. De a SÖR mindenütt ingyen volt, mert mindenki azt akarta, hogy hozzá csatlakozzunk... szerintem a gólyák hat hetede a tábor alatt végig illuminált volt... :) mit ne mondjak, én is kihasználtam a lehetőséget, hiszen HEINEKEN!

EL CID


A csoport nagyon cuki volt. Nevezetesebb tagok: W: Dél-Afrikai, elsőnek azt gondoltam, hogy ő a "legcsúnyább" ami hülyeség, mert az összes holland fiú az ilyen: *.* (ezek kis csillagos szemek). Aztán megismerkedtünk, és kb fejenálva cigánykerekeztem volna a kedvéért. Egész első nap együtt lógtunk, mindent fordított nekem, ami hollandul volt, végigsutyorogtuk a megnyitót, a világszemlélete és az alapelvei úgy tűntek, egyeznek az enyémmel. Kicsit a Sebastian féle lelkitársat éreztem benne, amikor. AMIKOR ELSŐ ESTE CSATLAKOZOTT A MINERVÁHOZ, és elvesztettünk. :( One moment of silence for our lost comrade. 

R: félig spanyol, félig holland. Mindig mosolyog. Pörög. Velem pörög. Mindent tudni akart magyarul, és csodálkozott a nyelvtudásomon. A múzeumban annyira felpörgött, amikor magyarázott egy északafrikai faluról, hogy megfogta a makettet, és beindult a riasztó. Hahhahaahaha :)

H: félig német, félig skót. Vegetáriánus. Nem iszik alkoholt. Nem szereti sem a férfiakat, sem a nőket. Nem szereti az édességet. Nem leszünk jóban. Nem szeret élni. Mit szeret? 

J: holland csaj, tehenek nevelték, a legvidékebb vidég legistenhátamögöttibb madársejárarra falujából jött. Olyan akcentussal, hogy a hollandok sem értik. De nagyon kedves :) Nhádzson Khedfes. 

G: Brit srác. Először azt hittem, hogy Adonisz, aztán rájöttem, hogy nem. Gonosz az arca. Lenéző. De a beát ( leendő lakótárs!!!) befogadta a házába, másik öttel együtt. Aztán rájött, hogy hoppá. Ő is csak most költözött be, és nincs egy darab bútora sem. Epic fail? 

Beja: lakótárs és potenciális legjobb barátnő jelölt. Facebook-on ismertem meg. Azt hittem, hogy egy rhibanc, mert az összes képen félmeztelen, pózol, stb. Nem, nem ribi, csak brazil! Igen, azt is hittem, hogy ír. Neeem, félig angol, félig brazil. Angliában született, de Írországban élt egész életében. Vidám, okos, energikus, értelmes, művelt, szép (gyönyörű!!!! egy kicsit fontolóra is veszem majd, hogy B-t áthívom-e, vagy piknikezni menjünk.) Kedves, és humoros. De ami a legjobb, pont annyira belevaló, mint én. Partyanimal!! :) Megbeszéltük, hogy legjobb lakótársak leszünk, sushi estekkel, kiscicával, filmnézéssel, párnacsatával, és szabályokkal. Teljesen be vagyok sózva!

E: homoszexuális. Valószínűleg. Mindenki szerint. Nagyon aranyos!!!!! értelmes fiú, volt már Mo-n, de a csehekkel mindig kever minket. Segítőkész és cukin naív. Felpörög a legkisebb izgalomtól is, és nem lehet leállítani :)

T: az a neve, hogy takó. Mint a mexikói étel. Második este vele voltam vitorlázni, és rajtunk ragadt. Utána hajnalban hazakísért a buliból... hm... Ja, és huszonnégy éves. Ez már a negyedik bachelor, amit elkezd. Gáz? 

A nyitóünnepség egy templomban volt, Leiden közepén. A mentoraink stewardessnek voltak felöltözve, terelgettek minket, safety-instruction papírkát adtak, majd begurult egy HATALMAS FEHÉR LIMÓ... yeah, take it casually guys, no fancy things. Csak semmi flanc, semmi rongyrázás. Hétköznapi esemény... A limóból kipattantak a főszervezők, beszédet mondtak ( az egyik csaj a saját életét mesélte. W meg is szólalt, hogy when is the lovelife and sex part? ) majd a polgármester jött, aki kikötötte a nyakkendőjét, lekapta a zakóját, kigombolta az ingjét, és lerántotta magáról. Alatta egy I LOVE LEIDEN póló. Vidáman kiáltva mondta, hogy randalírozzunk csak, az idősek majd elköltöznek, ha csendet akarnak! :) Haha... a szavazókörét már megválasztotta. 

Partik: 

Első este kocsmatúra. 7 euróért minden kijelölt helyen ingyen volt a pia egészen 11ig. Lehetett sört csapolni, kipróbáltam, körbe lettem röhögve. Nem ment. Második este Minerva, mindenki ott volt, aki számított. Harmadik nap egy kis hacacáré délután valami eldugott tónál, odahívtak egy izomagy feka dj-t, és az keverte a talpalávalót, elég rendesen!!! Füstgép, fények, minden. Fényes nappal szerintem ekkorát még ember nem mulatott! Úgy ugráltunk, amikor a feka gyerek intett, hogy ha leálltam, éreztem a földön, hogy remeg a lábunk alatt!!! Ijesztő volt, de fergeteges! Harmadik este Watersports festival. Kivittek minket busszal a tópartra, ahol be volt rendezkedve az összes vízisport kis standokkal, promó termékekkel. Ki lehetett próbálni mindet. Én az evezősökhöz mentem ( a fiúkon elég kevés ruha volt. a lányokon annál több!) és egy srác berántott az evezőpadra, hogy húzzak 250 métert, lássuk, elérnék-e odáig, ameddig az ő lányaik. Nem akarok szerénykedni, megcsináltam, méghozzá elég jól. Bár az, hogy egy félmeztelen, kigyúrt holland sportoló lihegi a képembe, hogy : GO, GO, GO, GO! nem kis motiváció volt. Milyen gáz lett volna már leégni előtte? Kaptunk virágfüzéreket, ingyen pólókat, koktélokat, világítós karkötőt. De úgy döntöttünk Bejával, hogy átmegyünk a HABPARTYBA!!!! Ki volt írva, hogy 150 cm alatt nem lehet belépni. MIÉRT? mert megtöltötték az egész szobát habbal!!! Egy hatalmas ágyúból lőtték ránk az illatos fehér buborékokat. Tiszta víz lett mindenki, jó volt a zene, Engem berántottak többször is az ágyú elé, hogy: SHOWER! Pár srác meg elbújt a hab alá, és felugrott hírtelen, creeped the crap outta me. Bejáért mindenki odavolt. Tényleg csodaszép. Brazil egzotikum. Negyedik este, ami számomra sajna az utolsó, elmentünk a Minervába, valaki belecsípett a hátsómba, úgyhogy rossz kedvem lett. Azért elhoztam egy  kalapot, egy pár kulcstartót, és egyéb ingyen terméket. Átmentünk a Quintusba, ahol UV TÓGA partyt rendeztek. Mindenki kapott lepedőből egy fehér tógát, babérkoszorút, és UV fénnyel megvilágított teremben ragyogott rajtunk a fehér római viselet! alattunk műhő, amit folyamatosan szórtak. Középen egy bárpult, ingyen itallal... Aztán átmentünk a Njord-ba (Minerva alfaj!) ahol UV festéket csapattak a népre, aki élvezte, hogy világít a sötétben. Végül a Quintus tógapartyval fejeztük be, ahol már nem csak a tóga, hanem a festék is rajtunk volt!!!! Szerintem életem egyik legjobb hete volt. Fényűzés. Ingyen ital-étel (persze volt egy alapdíj, de nem mondok sokat, kb 10szer annyit kaptunk, mint amennyit a pénzből finanszírozni lehetett). Remek emberek. Kitűnő hangulat. Színvonal. Parádé. Életélvezet. 

Egyelőre "csak" ennyi tellett. Sorry for the long post (haha 9gaggers!). 

Mindenkinek KUSs :) - ez mást jelent mint magyarul!!!! 

Flóra - azaz mától nem Chatham girl, hanem Liefje!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr714710769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása