2010. október 20. 16:11 - Flora Keresztély

washington dc, vidámpark, érdekességek és fontosságok

2y'3+y'2+3y+4x=2

d/dx (2) ... differential calculus.

Tegnap... VOLTUNK AZ ÁLLAMOK egyik LEGNAGYOBB VIDÁMPARKJÁBAN. Halloween-i ünnepség volt a parkban, úgyhogy annyian voltak, hogy valahol másfél órát áltunk sorba, de megérte. A legnagyobb, ami annyival megy mint egy versenyautó, 85fokos szögben ereszkedik - nem tudok magyarul!!! - tehát majdnem függőlegesen zúg lefelé... asszem 95 mph a sebessége? Nem értem ezeket a fontokat, mile-okat és farenheiteket. Olyan hülyeség, miért nem lehet SI-vel számolni, mint a világ összes többi részén? Na, mindegy, tehát három dologra tudtunk összesen felülni, mert 5 óránk volt. Az egyik cucc - Volcano - 115 mph val megy, és az ülésednél fogva fel vagy akasztva, és a lábad szabadon lóg. Na, az annyira kemény volt, hogy behunytam a szemem, imádkoztam, és hozzálapultam az ülésemhez. A barátnőm meg vigyorogva, sikítva, kezeket a magasba végigörömködte az egészet... Pfft... :D Az összes ilyen volt. Majd meghaltam! A legnagyobbon - Intimidiator - sírógörcsöt kaptam, de a végére elmúlt :D Olyan gyors és meredek volt, hogy a végtagjaimban éreztem a félelmet, és hiába voltam lekötözve 628- MAMI száma!! - szor, sikítottam és megkörnyékeztem a mennyországot - olyan magas volt, hogy fizikailag is. A park tele volt halloween-i kísértetházakkal - Slaughter's round, Doll House, stb, meg ijesztgetős emberekkel. Az egész parkot - kb mint fél Bp, telefújták füsttel és a bokrok mögül emberek ugrottak elő. Volt olyan is, hogy mentünk, és egyszer csak azt vettem észre, hogy a barátnőm mögött egy hatalmas bohóc áll, és vigyorog. Kiugrottunk a bőrünkből egy zombi karjaiba... vicces :)

Az elmúlt hetem amúgy fantörpikus volt. Vasárnap kezdtem el stresszelni azon, hogy negyvenmillió dolgozatot írunk. Oké, nem is negyvenmillió, hazudtam, ez a Honor Code megszegése, rúgjatok ki :) Tehát, írtunk matekot, törit, kettő spanyolt, kettő angolt, és volt Bio, RoF és Francia project leadási határidő. Aki ismer, az tudja, hogy mit csinálok ilyenkor. (nyavalygok az utolsó pillanatig, és aztán észbekapok, hogy hoppá, kéne tanulni, és hajnalig tanulok.) De legalább ebben fejlődtem, leültem a kis hátsómra, és addig ültem amíg elegem nem lett... Minden nap éjfélig kushadtam a papírok fölött, és ennek meg is lett az eredménye. Nem a jó dolgozatok - hova gondoltok!!! Hanem a futóversenyen összeestem a fáradtságtól, az arcom úgy néz ki, mint egy blahai homelessé, és a szobámban áll (hegyekben) a cucc. Sebaj, mert nekem úgyse számít a szobapont, elvégre is jövőre nem leszek itt, és a futókupát meg megnyerték nélkülem is !!! Úgyhogy megyünk a state championshipre :) Addig viszont fel kell szednem magam, mert részt akarok venni!

 Washington DC nem volt annyira jó, mert bár megbeszéltük a barátnőimmel - nem írhatok neveket, bocsi :(  - hogy múzeumozunk, bementünk a leggagyibba, Newseum , és utána shoppingolással töltöttük a napot. Yay... lehet, hogy sose megyek vissza, és nem láttam semmit.

Benne vagyok a francia klubban, és múlt héten volt az első filmnézésünk. Persze, hogy felirattal néztük, nehogy már tanulni is lehessen belőle valamit. A sündisznót néztük meg (Le hérisson, igen franciások, csillagos H :) ) És mindenkinek csak ajánlani tudom, mert nagyon aranyos és szomorú film. A csajokkal csináltunk fondüt - csokisat és sajtosat - vettünk epret, baguettet és főztünk cire-t. Ez ilyen almás ital, kb olyan mint a forraltbor almalével, alkohol nélkül. Másnap meg normandiai pitét sütöttünk. Annyira jó volt! Beültünk a terembe, betakaróztunk, szorongattuk a meleg csészét és pityeregtünk a filmen.

Pénteken Capture the Flag-et játszottunk, és imádtam! Tudjátok, hogy milyen vagyok, ha csapatjátékban veszek részt... (leghangosabban üvöltő, legagresszívabb és nyerni akaró, csapatbuzdító őrült.) Itt is ez volt, de bejött a többieknek, és missziókat szerveztünk a zászló elérésére. A campusunk nem t'om mekkora, de kb a margitsziget, vagy még nagyobb, és nem voltak határok!!! :D Úghogy hátulról közelítettünk, és simán elkaptam a zászlót, negyvenen rontottak rám, de én tájfutó vagyok, mit nekem negyven nyomorék fitnesses? A baj csak az volt, hogy sprinteltem lefelé a domboldalon, és elestem, és hiába hengeredtem tovább, rámugrottak, és bevittek a börtönbe. Fail. :D 

Utána halloween-i shoppingtúrára vittek minket, tök jó volt, beszabadultunk egy csomó jelmezboltba, és amíg a többiek elköltötték Románia egy évi nettó jövedelmét, addig én csak a legszükségesebbeket vettem mint pl.: neonrózsaszín körömlakk :D. Héé, igen is kell!!! A hazafele úton az egyik kínai csajjal megbeszéltük a politikai nézeteinket. Kína Vs usa, Eu vs Mo. Érdekes volt. És mondta, hogy a gyerekszabályozás már most nagyon para. A régi osztályában 30 ból 5 lány volt... Meghívott férjetkeresni :D Egyelőre nem tervezem az esküvőmet egy kínai sráccal sem, de azért köszi, élek a lehetőséggel, amennyiben kék szemű és szőke! :D

Bioszon a többiek ülnek és bámulnak mint sheep a new gate-re, én meg eszmét futtatok a tanárnővel. Bírom. Kivéve amikor lepontozza a dogám. Ja, akartam írn, hogy az amcsi töritanárral, Mr Barnával - IMÁDOM!!! nem lehet igaz, hogy kb 70 éves. :( damn it!!! :D minden nap beszélünk valami nagyon érdekes dologról, és képzeljétek, a prostitúció legális Nevadában - vajon miért? Las Vegas, pénz. És annak az iskolának, stb, aminek templom van a tulajdonában, területén nem kell adóznia... aha, nem írok semmit, mert van aki vallásos. Amúgy én is bírom a papot, és ha ilyen templomba járnék kiskorom óta, valószínűleg vallásos lennék. Hétvégén áldották meg az állatokat, levittem a Misi plüssmacskáját, és megáldattam a pappal :D Aki, nagyon jófej! a koránból idézett, és kihangsúlyozta, hogy ezzel egy kicsit csipkelődni akar :) És lesz buddhista church is egy nap, meg jewish, meg mindenféle. Szerintem ez annyira értelmes dolog! Bár mindenki szídja a papot, hogy miért ilyen újító. Hát igen, a nagy zseniket mindig csak haláluk után fedezték fel :)

Olyan jó! New Yorkban fogom tölteni a Thanksgivinget! Addig már nincs is sok hátra, és tök jó programok lesznek - pl halloween a campuson. Még nem nagyon tudom, hogy minek öltözzek, mert hívtak a hófehérkébe, de az olyan nyomi. Úgyhogy valszeg halott Flóra leszek egy kis funky sminkkel. Nem is mondtam, hogy múlt héten a Hargrave-s srácok megkérdezték, hogy angol vagyok-e... Én és a british accent??? :O Kb olyan távol mint a hamburger és a jó öreg rakott krumpli nevű barátom, aki hiányzik. De vannak emberek, akik azt hiszik, hogy aki külföldi az Englandból jött.

Kedden gyűlés volt, minden második nap van iskolagyűlés, hogy kihírdessék az aktuális dolgokat. És egyszer csak beindult a HP zenéje, és hárommillió levél szált alá az égből :) Annyira máágikus volt! :) Szerveztek nekünk egy Hp estet péntekre, volt minden autentikus kaja, vajsör, sütőtöklé és még WeasleyIkrek cukrok is. Nagyon pro volt. És meg lehetett nézni egyhuzamban az összes filmet. Én nem mentem, mert inkább a bnőkkel lógtam és beszélgettem, stb. Benéztünk, és királynak tűnt, de már láttuk mindannyian az összes részt.

Asszem ennyi minden történt velem, meg egy nagy felháborodás. Egyes csehek hazamehetnek karácsonyozni... és amikor megkérdeztem, hogy hogyan csinálta, annyit mondott, hogy I'm charming and cute... :D kösz... én is akarok :( Bár már meghívott az egyik csaj magához - legalábbis mondta, hogy majd töltsem náluk az egyik hétvégét, azért a karácsony az para lesz.

Ja, és tanultam egy új szót csehül :D slunicko. Ez vagyok én. :) keressetek rá... és ne beszéljetek bele semmit!!!!

Flóra, akinek mennie kell takarítani, mert a szobatársa hazajön három órán belül, de akkora a kupi, hogy fel kéne perzselni a szobát, és újrabútorozni. :(

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr162386326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blandings 2010.10.26. 21:15:10

"...fel kell szednem magam, mert részt akarok venni!"

Ezdeszép!:)))Nem kis amerikanizmus lóg kifele:DDDD
süti beállítások módosítása