2010. szeptember 19. 20:07 - Flora Keresztély

MIXER

Definíció: Lányiskolás lányokat és fiúiskolás fiúkat összeeresztünk.  -> O-óó

Körülmények: Hangos (cool) zene, kajapia, gyöngyfüzérek, világítós karperecek, tanárok a terem szélén zseblámpával, síppal.

Helyszín: Feldíszített tornaterem.

Elég jó volt!!!! Az első "US party". Kb 1500an voltunk, mert az összes keleti parti lány és fiúsuli eljött. A Woodberry 4 wagon fiút hozott... :D oppá. Kb olyan zene volt, mint bármely magyar szórakozó helyen, leszámítva azt, hogy menőbb, mert a legújjabb slááágerek :) hiszen ez amerika. És nem volt semmi kultúr. A fiúknak kötelező volt ingbe jönnie, és az egyik iskola srácainak a khaki színű sort - térdig érőőő :O - és szandálzokni is valószínűleg az volt. Bár lehet, hogy csak egyszerűen lúzerek. Mindenki elszabadult. Őrjöngve tomboltak a parketten, izzott a levegő, a hormonjaik gyöngyöztek a bőrükön :O. És Sebastian össze vissza keresett, de megtalált!! pedig nem votll egyszerű. Teljesen ki volt akadva! Olyan édes volt! Nevetőgörcsöt kaptam az " I have never seen as many dicks before" sztoriaitól :D Mert mint kiderült, a woodberry-ben nincs zuhanyfüggöny :D és a tesiöltözőben még fülke szerű falak sincsenek, tehát kb gázkamrában zuhanyoznak, csak víz jön a rózsából. Szegényke el van keseredve. A nagy mesélés közben leesett neki, hogy van egy magyar srác a woodberry-ben. Mondtam, hogy azonnal mutasson be neki. Rámutatott egy iszonyatosan magas fiúra, én meg odarohantam, és rákiáltottam, hogy: MAGYAR VAGY???? és majdnem elsírtuk magunkat! A srác felkapott és megpörgetett örömében - Irány a börtön. Penis talk... :D Najó, nem , mert a woodberry-s tanár rakott minket börtönbe, és náluk nincs ilyen. De 10 percig kinn kellett ülnünk a padon. Sebaj, mert beszélgettünk. Annyira jóóó!!!! Aranyos, és kecskeméti, kosárlabdás ösztöndíjat kapott. Már két éve kinn van. Kiveséztük a hülyéket, a jófejeket és hogy mennyire más - jobb? Magyarország. Viszont kb a harmadik mondata az volt, hogy a magyar lányoknál nincs jobb a világon :D Remélem ezt elterjeszti a woodberry-ben. :D

A nagy esemény alkalmából lötyögtem egy kicsit vele, aztán észrevettem, hogy a Lelki Társam egy csetemes csajjal hetyeg, és figyelmeztettem, hogy élheti az életét, de legyen tisztességes szegény barátnőjével... A tömeg sűrűsödött, és a középen táncolók ruhán keresztül is olyan dolgokat műveltek, hogy húha! Mert az alap stratégia az, hogy aki csak táncolni akar, az a tömeg szélén áll, elrejti a belsőket a tanárok elől, akik úgyis csak a tömeg szélén álló 5 emberig látnak be. Nem szeretnétek tudni, mi folyt odabenn...

A cseh sráccal is majdnem ültem börtönben, mert amikor táncoltunk, elmondta, hogy tanul énekelni, és kirángattam a lépcső melletti kis kerengőbe, hogy énekeljen nekem. Leült a földre, és én meg kb tőle 5 méterre álltam, de ránkrontott 2 őrjöngő tanár, hogy : You're not suppose to be here!!!! Go back NOW!!! Hehe... :) Annyira vicces volt. A fiúk nagyon nehezen viselték. De a mi tanárnőnk laza volt. Nem rángatta ki még azokat se, akik egymás szájából lélegeztek.

A végére annyit táncoltam, hogy majdnem összeestem, és kiültünk Sebastiannal beszélgetni a fűbe. Megbeszéltük, hogy prom, dance night, egyéb, meghívjuk egymást, mert úgyse ismerünk senkit. Amúgy ő is nagyon fáradt, neki sincs ideje semmire, és nem tanult sok újat,csak a házik nehezek. Úgy néz ki, hogy ez a normális. Aztán rájöttünk arra, hogy mennyire durva, hogy ha pl Prágában lennénk, jobb lenne a zene, ihatnánk Pisnert és egy gyönyörű helyen lennénk. De sebaj, mert jól szórakoztam. Nagyon :) és a magyar lányok a legszebbek!!! :) 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr412308431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pannnus 2010.09.21. 18:45:15

flóra, ez a "csak éppen víz jön a rózsából" kicsit kemény volt...:)ja hát és a Penis talk..:))))

maminick 2010.09.21. 19:19:10

látod bébi, még pannnusnak is kemények a részletek, mielőtt hazadeportálnak inkább a humorodat használd, a jól fejlett kritikai érzéked helyett.

elel 2010.09.24. 21:44:53

hát el vagyok képedve mi minden van ott Ámerikában, a zseblámpás simulásfigyelés a legjobb :)
én különben a lőrinc vagyok, csak az indán az a nevem, hogy elel. nem nagyon fogok itt kommentelni, mert lámpalázam van tőle, majd írok mailt.
a legjobbakat! (tanárban, barátban, barátnőben és prédikációban:)
süti beállítások módosítása