2011. március 03. 18:53 - Flora Keresztély

 

Itt van a tavasz,itt van újra,
szép mint mindig énnekem,
virág nyílik, méh zümmög a réteken.
Kiülök a dombtetőre, innen nézek szerteszét,
A tanulás elvette már minden lánynak az eszét.
Mosolyogva néz a földre a szelíd nap sugara,
Már csak három hónap és megyek haza!
 
Háhá, de kreatív vagyok már megint :) Kiderült, hogy a lányok a suliban olvassák a blogomat! Azaz, hogy bekontrolcézik a translate.google.hu-ba. És mondták, hogy tök vicces amit írok :D  Hah! he?
Gergőt felvették!!!!!! Hurrá, hurrá, juhé! Zeste de mouton!
Éppen az angolvizsgára kéne tanulnom, de úgy döntöttem, hogy sztrájk van, mert nincs kedvem, és energiám meg végképp, tanulni. A bioszra kereken két órát tanultam. Najó, lehet hogy hármat, de aztán meguntam, és átmentem a barátnőmhöz chill-ni. Már csak két nap, és NEW MEXICO AGAIN! A család nagy szeretettel vár!!! Írtam nekik, hogy legyenek szívesek biztosítani a terepet, mert nem akarok a paparazzik elől menekülni, de azt írták, hogy nem lehetséges. Hajh! Olyan nehéz az élet...
Az úszóedző a legjobb cimborám!!! Fiatal csaj, vidám és humoros, és kb ő az egyetlen, aki még a durva vicceimen is nevet (anélkül, hogy hozzátenném : VICC VOLT!) És tavasszal egyedi edzésem lesz, mert átúszom a Balcsit. PlattenSee!!!  Igen, gondoltátok volna? egy no sport csajszi ilyenre vetemedik. A következő tervem félmaratont futni, aztán meg egészet, de ne igyunk előre a medve bőrére... annyira azért MÉG ÉN SEM vagyok jó :) Szóval Ms Close-zal kocogunk minden nap, meg úszunk meg partyzunk a pizzériában hétvégenként. Ezen kívül a többi barátnőm átjött, és kb déután négytől éjfélig beszélgettünk. Annyira jó volt, mert a lány Ghánából sosem volt puszipajtás Szásával, a nagyszájú E.D. meg mindkettőt utálta. És lássatok csodát, azóta imádják egymást :) Én mindig is imádtam, ha nemzetek összegyűlnek és MÓKA! Annyira durva!!! Mondták, hogy ne tartsunk össze Szásával csak azért, mert mindketten szlávok vagyunk... el tudjátok képzelni mekkora botrányt csaptam... Leszávoznak egy finnugort??? MIIII????? Neeem... És kb 1 órás kiselőadást tartottam a népekről, nyelvekről, országokról, és hogy mit érdemes tudni róluk Európában. :D Azt hitték, hogy az észtek is szlávok, meg hogy a roma és a román egyenlő. Aztán leőrülteztek és folytatták a beszélgetést a pasikról, körömlakkokról és rózsaszín pónilovakról. Én meg azon morfondíroztam, hogy végül is fingom sincsen, hogy milyen törzsek élnek Ghánában, és hogy mi a hivatalos nyelv az angolon kívül. O-ó... :D
Felvettem egy ukrán srácot msnre, mert Szása azt mondta, hogy olyan lányokat keres, akikkel oroszul tud beszélni. Gyanús, nem??? :D És mint az utólag kiderült, nem csak annyit tudok, hogy kák zsivjós. Földhöz vertem magam örömömben, hogy csak minden harmadik mondatnál kellett megynyitnom a гооглэ-t. És háááá! szomszéééd! Ukrájnááá!!! hááá! Annyira szomjazom egy korty magyar vízért, egy falatka magyar jézustestért és egy szippantásnyi magyar levegőért. Még akkor is, ha az alkotmányunkat újraírják. Mondhatjátok, hogy fúj magyarország, meg hogy büdös, meg mittomén, de én csak Vörösmarty-t tudom idézni;
A nagy világon e kívűl
Nincsen számodra hely;
Áldjon vagy verjen sors keze:
Itt élned, halnod kell.
Nem, egyszerűen amerika nem ugyanaz. Talán Norvégia!!!! A hétvégén megtanultam csehül káromkodni, megy olyan szavakat, hogy : tyúk, ablak, kutya, folyó és valamit, amiben kétszer is benne van a ř betű. Sebestyén azt mondta, hogy nem hívhatom így, mert hülyén hangzik, és hogy jó a kiejtésem. Azaz, hogy olyan, mint ha Moráviából lennék, ami nekem elég csehnek tűnt, de utólag kiderült, hogy a-aaa, az IGAZI csehek nem szeretik a moráviaiakat, és gúnyt űznek belőlük. Szegény People of Blansko... :(
Mostanában egyre jobban szavar, hogy mennyit szemetelünk. Olyan ideges tudok lenni! Szerintem egy hét alatt Moldova egy évi szemétmennyiségét termeljük, Uruguay egy évi élelmiszerfogyasztását dobjuk kukába és annyi energiát használunk feleslegesen mint amennyi Moszkva karácsonyi kivilágításához szükséges. Na, fel is sorolnám, hogy miből van elegem. Nem kérek többet a:
környezetszennyezésből, homofóbiából, rasszizmusból, hímsovinizmusból, a túl vallásosságból - hogy mondják azt, amikor elítéled a többiek vallását? antimuszlim? antiszemita? antikeresztény? antibuddhista?  Én vagyok az egyetlen, aki el tud képzelni egy világot, ahol az emberek nem utálják egymást ilyen hülyeségekért? Túl liberális vagyok én ehhez a világhoz. Na, nem szónokolok többet, megyek, tanulok az angolvizsgámra.
 
Zmrzlina legyen veletek! 
Флора
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr432707884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása