2010. november 21. 02:09 - Flora Keresztély

MANHATTAN!!!!

 

Flora Keresztely, 008-as kettősügynök szupertitkos mappája:
Küldetés: Eljutni Gergőékhez
Indulási helyszín: Chatham, VA, az isten háta mögött.
Célpont: New York, JFK reptér
Eszközök: 20 darab muffin, mobiltelefon, laptoptáska, kézipoggyász, matekkönyv.
Időközben végrehajtandó feladatok: Eljutni Raleigh Durham-be, ajándékot és fogkefét venni. Nem meghalni a fáradságtól. Inkognitóban maradni
Jelentés: 5:48 perc, Raleigh Durham reptér:
Az ügynök késve ébredt, 3:00 helyett 3:19 perckor. A haja még vizes volt. Eszeveszetten kapkodott a cuccaiért. Két órát aludt. Azt se tudta hol van. Reméli, hogy mindent bepakolt. A fogkeféjét elfelejtette. Darn!
A vizsgahét húzós volt. Nem csak azért, mert halálra tanultam magam, vért izzadtam minden nap 2x2 órában legalább, hanem azért is, mert úszóedzések voltak közben, és lehet, hogy azér aludnom is kellett volna.
Kedden megírtam a franciát – easy run. Szerdán reggel az Ap Bio-t, és közben azon gondolkoztam, hogy van-e a világon összetettebb dolog a science-nél. A tanár 84 multiple choice kérdést adott, és kettő esszé témát, amik a következők: Fehérjestruktúra, fehérjék szerepe az emberi testben valamint RNA, DNA szerepe a sejtben. Nagyon szellemes, de ha erről akar iratni, és azt akarja, hogy az összes kérdésre válaszoljak, adjon három napot. Nem adott... Két órát lehettünk benn. Másnap reggel spanyollal kezdtünk, jippí. A spanyol legalább egyszerű. Utána matek.Szerintem már mindenkinek részleteztem, hogy az utolsó heteket MR Té-vel töltöttem esténként édeskettesben. De ahelyett, hogy gyertyafény mellett megkérte volna a kezemet, matekoztunk. Úgy néz ki, hogy nem volt elég, mert három és fél órán keresztül ültem a teremben, kotlottam a dolgozat felett, és forgattam a szemeimet – láttam-e már ilyet valaha??? Utána szusszantunk és US historyból kérdezték ki a trimeszteres anyagot. Nyolc oldalt körmöltem két óra alatt, plusz 35 kérdésre válaszoltam, de sajnos nem tudom, hogy ki vezette a mormonokat Salt Lake City-be. Az amerikaiak tudják, hogy ki vezette a magyarokat Levédiába???? :D
Szerintem a mormonok még a magyaroknál is kevesebben vannak. A pirézeknél legalábbis biztosan. J
Minden este a könyvtárban tanultam két órát, előtte matekoztam két órát és utána a szobámban átnéztem az összes anyagot. Mennyire jellemző ez rám?
Az úszás jó. Látunk fiúkat minden nap. Úgy képzeljétek el, hogy 20 görög isten testű Hargrave boy jut kb 14 lányra :D Lehet tippelni, hogy mennyire vannak a csajok bezsongva. Segítség: Edzés előtt vízálló sminket tesznek fel.

Megérkezteeem!!! Gergő felszedett az aeropuerto-n és metróztunk!!! Annyira jó volt újra látni :) 

Zitával egész délután/este sétáltunk. Time square, Broadway, Empire State building, etc, etc. :) Majd lesznek képek. Képzeljétek, Ziiiii találkozott a HP sztárjaival, és beszélt velük!!! :O majd meghalok az irígységtől. Majd még írok, annyi minden történt, és annyi mindent meséltek, hogy nincs is időm beavatni titeket.

Puszil mindenkit a Pletykacica :D - tisztelet a kivételnek, aki érti a poént.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr662462316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása