2011. január 06. 01:07 - Flora Keresztély

Képek itt találhatók! :) 

http://picasaweb.google.com/loramagic/20110104NuevoMexico?authkey=Gv1sRgCIjMuu-T577o0QE#

 

A család annyira aranyos volt, hogy teljesen otthon éreztem magam, és egyáltalán nem volt ciki benyúlni a hűtőbe valamiért, bekapcsolni a tv-t, vagy órákig a füdőben tollászkodni. Az első naptól kezdve a honvágy szintem 0.000000001 volt, a szeretet és barátság szintem 100, 100. Néha egy kis kaját kellett magamhozvenni, és minden szuper jó volt!
A lányokkal úgy összeszoktunk, hogy együtt sminkeltünk, az ő ruháikat hordtam, és az se volt ciki, vagy égő, ha bejöttek a fürdőbe, miközben zuhanyoztam. Félreértés ne essék, volt egy függöny, ami mögé elrejthettem hab testemet.
Voltunk az óvárosban - Old Mesilla - vicces, mert a mesa azt jelenti spanyolul, hogy asztal... :D az illa/ita pedig olyan mint a szláv/ magyarban a ka, cska, - tehát asztalocska :D Gyönyörű volt! Kis mexikói parasztházakból boltokat alakítottak, és mindenféle indián kézimunkát, túrista szuveníreket árultak. Az a baj, hogy a kézzel készített navajo ékszerek, amik láttán felment a pulzusom, és kapartam a falat, 50 dollár alatt nem voltak kaphatók. A másik baj, hogy a kézzel hímzett, kötött, stb, tradícionális ruhák, amiktől földhözvágtam magam örömömben, 20 dollár alatt nem voltak kaphatóak, és felpróbáltam, de akkor kiderült, hogy lámaszőrből meg mittoménmilyen állatból van, és én nem fogom más bőrét viselni, mert más se hordja az enyémet. Meg amúgy is szúrós volt. A kerámiáktól leesett az állam. Ó, bár lenne nekem is egy kis agyagom otthon, blah blah - Mam, közeleg a szülinapom, vészesen! J Röviden-tömören tehát: minden kézzel készített, mesésen szép, pont az én stílusom, ízlésem, és méregdrága volt. Sokat gondoltam Beára és Editre, nekik annyira tetszett volna!
Aztán bementünk egy kis könyvesboltba, ami egy családi ház volt, és a lakók nem zavartatták magukat. A nagypapa konkrétan benn ült az egyk teremben, kucorgott a könyveken, és nem akarta eladni egyiket sem. - Minek az neki??? -Erdély! J
A betlehemesek Harry Potter legófigurákkal helyettesítették a háromkirályokat és kisjézust! A templomban Ramón, vagy Fernándó atya megáldott minket. A karácsonyi vásárba sortba és topba mentem, mert majd megrohadtunk a némettel! A mariachik ki voltak öltözve népviseletbe, és torkaszakadtukból énekelték, hogy: Feliz Navidad! Mindenütt kézműves termékek, kaja, gyönyörű házak, pálmák, kaktuszok, agavé.
Iszonyat mennyiségű csípős csilis ételt tömtek belém, és mindenki arra kért, főzzek gulyást. Sajnos arról le kellett mondaniuk, de túrógombócot megpróbáltam készíteni. Ellenben elég nehezen ment túró és gríz nélkül (ricottával és kukoricadarával) úgyhogy egy folyós masszát kaptam, amit tortaformába raktunk, de úgy se lett jó. Viszont az indián srácoknak ízlett! Ja, igen, a host családomnak hatalmas pekándió ültetvényei vannak, és indiánok dolgoznak nekik és egyik este átjöttek főzni meg enni, meg mulatni. Imádtak, és imádtam őket.
Voltak napok, amikor csak lovagoltunk és szüreteltünk, nagyon tetszett, és olyan jól esett egy kis fizikai munkát végezni, mert az agyam már belesajdul a sok tanulásba.
Egyik este hivatalosak voltunk egy eljegyzési partira. Mindenki mondta, hogy kiöltözős lesz, tehát felvettem a párducmintás toulouse-i ruhámat... Akkora ház elé érkeztünk meg, mint a miénk háromszor-négyszer, és amikor beléptünk, mindenki estélyiben volt, gyémántokkal, aranydarabos pezsgővel a kézben. Én meg álltam a csóró 12 eurós leárazott rongyomban. Ami amúgy tervezői darab, csak senki nem tudja bizonyítani. A falon oroszlán lógott, kitömött gazellák, elk - valami szarvasféle, pincérek szolgálták fel az italt, és volt egy chef és egy mixersrác. El tudjátok képzelni, mennyire meg voltam szeppenve... Beáltam a srác mellé dumálni, gondoltam, hogy ő az én anyagi és szociális szintemen van, de aztán kiderült, hogy Szergej Szergejevics orosz cári leszármazott - najó, nem is.
Aztán javult a helyzet, és mindenki szálingózott hozzám, kérdezgették, hogy ki vagyok, honnan, merről, hányéves, tervek? Férj? Illegális bevándorló? Egy pár emberrel örök barátságot kötöttem, pl egy pedofil bácsitól megmentettem a németet, elég para volt, nekem elhihetitek. Sose bízzatok egy texasiban, ha be akar csalni az irodájába megmutatni a teheneit!!!! Felszedtem egy egyetemista srácot, aki a Darthmouth-on végzett... oppá, szép! Az anyuka meg is dícsért, hogy milyen jóvágású udvarlóm van, én meg közöltem vele, hogy bankárokkal nem kezdek. Najó, ha sok pénze van, akkor talán mégis. De előbb bizonyítania kell! Végül a menyasszonnyal beszéltem, aki egy évig élt Toulouse-ban. Francais, tu me maques beaucoup!
Annyi kariajit kaptam, mint otthon két év alatt, és nagyon meg voltam elégedve az idei terméssel. Az apuka forma! Egy szerszámkészletet adott, és bizalmasan megsúgta, hogy szerinte egy lánynak egy bizonyos kor után joga van megtanulni hogyan kell használni mind azt a kincset, ami a ládában volt. És egyik délután kioktatott minket. Szereztem a fa alól még kb 242342 féle, fajta, színű és szagú, ízű smink cuccokat, cipőt, mexicói népviseletet, fülbevalót, és apróságokat. 25én átmentünk a nagyihoz, ahol az egész családdal - unokatesók, nagynénik, bácsik, ipam napam sógorom ott volt. Dominóztunk, meg mindenféle amcsi társast játszottunk, szimpatikus voltam, imádtak, és sziporkázva szórtam a poénokat. Nagyon bejött mindenkinek! :D Szegény német csaj... ült a sarokban, és nem értett semmit. A németeket nem a vidámságra tervezték. Oktoberfest? Schnaps?
Azzal viccelődtek, hogy örökbefogadnak. Megláttam a falon egy képet, egy síelőről, és kérdeztem, hogy rokon-e. Kiderült, hogy a US harmadik legjobb extrémsízője az unokatesó, és az anyja ragaszkodott hozzá, hogy majd talizzak a gyerekeivel, mert a lánya pedig valami női síelőszövetséget vezet. És a ROXY nevű márkát reklámozza - elég nagy szó, a laikusok kedvéért.
Tehát a honvágy az annyira nem játszott. Ellenben a szilveszter az para volt. College-boy partira mentünk egy frat-house-ba. Frat house: olyan kollégiumi épület, mint a házinyusziban. Tehát egy nagy ház, amiben kb 10 fiú él, és ingyen kapják a... málnaszörpöt. Van egy partiszobájuk, és oda hívtak meg kb 200 embert. Akit érdekel, annak elmondom, hogy mi történt ezen az estén, nem igazán publikus, mert csak. Annyit tudok mondani, hogy sister2 kölcsönadta a menő 15 centis magassarkúját - mintha beleszülettem volna! - és én voltam a legmagasabb... nem csak a lányok között L hát ja, az indiánok és a mexikóiak valamint az amcsik nem magasak. SŐT ROHADT PICIK! Volt egy-két feka, aki két centit rámvágott, de könyörgöm, a végén még elvisz afrikába. Az meg kinek kell?
Egyik nap elmentünk egy nemzetiparkba, White Sands, keressetek rá, mert egy van a világon, és elég jó hely. Homokon szánkóztam, gyönyörű volt, ameddig csak a szem ellát, fehér, kristálytiszta homok. Láttam coyote-ot, road runnert, jackrabitet. Király!
A németből már annyira elegem lett, hogy hűha! De valamiért nem tudtam utálni. Jaj, én olyan vajszívű vagyok! :D És hazafele úton egy ittas egyén belénkjött, annyi a vadi új iskolabusznak...
Mindenkinek búék, és jippí, már csak 5 hónap. Aaaa feneee, már csak 5 hónap!!! :( 
 
PS: dilemma: miabaja a szlávnak? miért kell egy némettel táncolnom helyette? Én bírom a németeket, de barna szeme van. A kék sokkal jobb, nem? nem?
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr672564027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása