2010. augusztus 25. 14:00 - Flora Keresztély

Orientation II.

Harvard. Igen, elmentünk, megnéztük és mindenki oda akar járni. Tényleg jónak tűnt, főleg, hogy a campus akkora, mint Debrecen, a pszichológia tanszék mint az ELTE, a science részleg meg mint a Budai Vár. A Harvard Shop (The coop) a világ legjobb tanszerese/ könyvese. Az urulu nyelvtől kezdve a tangin és a perzsán át minden nyelvkönyv megtalálható itt. Ez lesz a szentélyem!!! Előtte Boston trip volt, ami alatt kisebb culture shockot kaptam a sok gyorskajáldától, amerikai hülyeségtől, környezetszennyezéstől, AND STUFF.  Ezen a délután felmerült bennem a kérdés, hogy miért is jöttem olyan országba, ahol a lakosok – akik amerikaiaknak mondják magukat – kiírtották az indiánokat, és az élővilág kb felét, zsírt esznek cukorral, azt se tudják MEXIKÓ merre van. De nyilván más lesz, mert egy elit iskolába megyek, ahova nem vesznek fel akárkit! Tuti, hogy az összes ChG tök nagy forma, úgyhogy nem aggódom többet. De azért jó, hogy ott lesz Karola és Anne-Lena.

Utána bementünk egy Market-be (piac). Az igazat megvallva kicsit sem hasonlított a magyar piacra. Végig gyorséttermek voltak, de nem MC, meg BK, hanem mindenféle, thai, kínai, starbucks, hotdogos, hambis. Iszonyatosan büdös és koszos volt, de a kajáknak jó illata volt, és jól néztek ki. Önmegtartóztattam, és nem ettem semmit, valamint vizet ittam, de szerintem azért simán levágnának és eladnának hurkaként bármely európai országban.

flóóóóó

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://usaimcoming.blog.hu/api/trackback/id/tr362246780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hagymaember:) 2010.08.25. 14:45:02

Nagyon örülök, hogy jól érzed magad gyerek! Én biztos zabálnék napestig, és annyi poweradet innék, hogy kéket pisilnék:D Szeretlek!!

wracz 2010.08.25. 20:46:24

Érdekes dolgok ezek, én is szeretnék majd külföldön tanulni, hasznosak a tapasztalataid, Flóra!
Csak érteném, miért írsz szürke alapon feketével xD

Blandings 2010.08.25. 23:13:28

Hi Floramagic,

Vigyázó szemünk Veresegyházról is:)
(Ebben sokat segítene egy kis változtatás a betű-háttér színkombóban...:))
Élj meg minden egyes pillanatot:) És persze vigyázz magadra.
Fotók lesznek??

Flora Keresztély 2010.08.26. 02:35:06

Halihooo :) azert fekete az egesz, mert wordbol masoltam. puszi es koszi mindenkinek aki olvassa!!
süti beállítások módosítása